|
OpisMISA DŹWIĘKOWA – TON A3 – 815 GRAM – 215,4 Hz – SG5587 ton podstawowy: A, A# Częstotliwość tonu podstawowego w Hz jest tylko wartością orientacyjną i może się minimalnie różnić w zależności od użytej pałki, sprzętu i oprogramowania do jego oceny. Cyfry przy tonie oznaczają oktawę, z którego dany ton pochodzi. Tradycyjnie misy są z trzech oktaw, tj. wielkiej (2), małej (3) i razkreślnej (4), czyli reasumując następujące cyfry przy tonie oznaczają: 2 – oktawę wielką, UWAGA! Zdjęcie przedstawia typ misy, a nie dany egzemplarz. Jest to wyrób rękodzielniczy i dany egzemplarz może się minimalnie różnić od powyższej specyfikacji i/lub zdjęcia. MISY DŹWIĘKOWE TERAPEUTYCZNE Misy dźwiękowe wywodzą się z himalajskiej, przedbuddyjskiej, szamańskiej tradycji Bon Po, liczącej 18 tysięcy lat. Misy te, zwane potocznie tybetańskimi, są wytwarzane głównie w Bhutanie, Nepalu, Indiach oraz Tybecie. Stop metali, z którego zostały wykonane bazuje na siedmiu pierwiastkach symbolizujących energie ciał Układu Słonecznego, i tak: Niektóre ze źródeł wzmiankują o użyciu żelaza pochodzącego z meteorytów znajdowanych w Himalajach. O ile wykorzystywanie tego „niebiańskiego” materiału jest obecne w źródłach historycznych, o tyle nie zachowały się żadne pisemne przekazy dotyczące dotyczące jego zastosowania do wyrobu mis. Sami Tybetańczycy, pytani o misy, są bardzo powściągliwi i twierdzą, iż są to zwykłe naczynia służące do przechowywania żywności. Szczególnie często były używane do tego celu przez kobiety w ciąży (prawdopodobnie w celu uzupełniania homeopatycznych dawek poszczególnych pierwiastków). Trudno uwierzyć w jedyne powyższe zastosowanie, wiedząc, iż misy mogą emitować jednocześnie pięć tonów i więcej o ściśle określonej charakterystyce, dosłownie przez kilka minut. Jakość dźwięku była również nie bez znaczenia, gdyż misy były rytualnie ofiarowane najwyższym bóstwom, ceniącym czystość i uniwersalność danych wibracji. Niektóre podania utrzymują, iż na terenie klasztorów istniał zakaz samego wspominania o misach, a Lamowie wykorzystywali je do podróży w inne wymiary. Legenda głosi, iż misy dostarczają zbyt wielkiej mocy by wiedza ta mogła być powszechnie dostępna. W dzisiejszej dobie analitycznych dociekań wiemy z pewnością, że misy zawieszają centrum generujące natłok naszych myśli i jednocześnie uruchamiają procesy percepcji, szczególnie pozazmysłowej. Powyższy efekt przebywania w transie (stanie alfa) oraz integracja naszych doświadczeń, emocji i uczuć ułatwia terapeucie pracę na poziomie aury. Wibrująca misa ułożona na klatce piersiowej lub powłokach brzusznych dostarcza bardzo silnych doznań również na poziomie ciała fizycznego. Woda w naszym organizmie, jako doskonały przewodnik drgań, dostarcza tą subtelną energię do każdej komórki wpływając na syntezę DNA. Efekt ten znany jest też medycynie uniwersyteckiej w odniesieniu do ultradźwięków stosowanych w fizykoterapii. Misy dźwiękowe są wykorzystywane przez terapeutów, nauczycieli jogi, muzyków i wszystkich tych, którzy pragną przemienić swoje życie doświadczając subtelnego, a zarazem majestatycznego porządku Wszechświata wraz ze wszystkimi jego prawami. Oferowane przez nas misy pochodzą z manufaktury Shanta Ratna Shakya, wybitnego nepalskiego uzdrowiciela, terapeuty i muzyka, który przejął wiedzę o misach dźwiękowych od swego ojca Late Kul Ratna Shakya. Opinie naszych Klientów
Powiedz co myślisz o tym produkcie - dodaj swoją opinię
Ostatnio oglądane
|
Produkt niedostępny |