Wróć do listy artykułów

Sławomir Majda

Rytuały. Intencje.

Rytuał – zespół specyficznych dla danej kultury symbolicznych sekwencji sformalizowanych czynów i wypowiedzi1, wykonywanych w celu osiągnięcia pożądanego skutku, który jednakże może być znacznie oderwany od pozornie oczywistego celu funkcjonalnego. Rytuały są ponadczasowe i ponadkulturowe, co świadczy o ich niezbędności w obecnych czasach. Dużo czasu minie, zanim nauka jednoznacznie odpowie na pytanie jaka była i jest rola każdego z nich.Link
Tak przynajmniej podaje Wikipedia. Po przerobieniu Intencji może nam się ukazać nieco inna prawda i na jaw wyjdą nie tyle ponadczasowość, a przekręty, iluzje i rozmaite umowy miedzy Duszami. Każde zdanie z Wikipedii warto zamienić na osobną intencję i powierzyć Bogu do kasacji.

1. Naszego m.in. oglądania(-nie), wymyślania(-nie), pokazywania(-nie), poszukiwania(-nie), promowania(-nie), tworzenia(-nie), wspierania, unikania, oglądania, spotykania, podziwiania i nie tylko m.in. rozmaitych wszelkiego rodzaju, zakresu, przeznaczenia, rangi, poziomu, znaczenia,[odpowiednio płci] łącznie z ich odpowiednikami naszych i cudzych m.in. rytuałów, ceremonii,obyczajów, umów, ceremonii, zwyczajów, obrządków a w tym tych destrukcyjnych i wspierających m.in. życiowych, religijnych, magicznych, inicjacyjnych, seksualnych, społecznych, boskich, bałwochwalczych, płodności, morderczych, śmiertelnych, dewiacyjnych, uzdrawiających oraz mesjanistycznych i nie tylko ich oraz powodowania że inni tego doświadczają, oraz naszego doświadczania wszelkich tego skutków.
2. Naszego m.in. budowania, tworzenia, podtrzymywania, niszczenia, wspierania systemu kastowego, zła, dewiacji, zboczeń, okrucieństwa, miłosierdzia, miłości, radości istnienia szczerego uśmiechu, dostatku, zdrowia, rozumu i nie tylko ich, dla… przez… obok… pomimo… m.in. wszelkiego rodzaju ….rytuałów, ceremonii,obyczajów, umów, ceremonii, zwyczajów, obrządków a w tym tych destrukcyjnych i wspierających m.in. życiowych, religijnych, magicznych, inicjacyjnych, seksualnych, społecznych, boskich, bałwochwalczych, płodności, morderczych, śmiertelnych, dewiacyjnych, uzdrawiających oraz mesjanistycznych i nie tylko ich oraz powodowania że inni tego doświadczają, oraz naszego doświadczania wszelkich tego skutków.
3. Naszego m.in. życia i spotykania, oglądania, podziwiania, tworzenia i nie tylko m.in. rozmaitych wszelkiego rodzaju, zakresu, rangi, poziomu, znaczenia,[odpowiednio płci] łącznie z ich odpowiednikami m.in. rytuałów, ceremonii,obyczajów, umów, ceremonii, zwyczajów, obrządków a w tym tych destrukcyjnych i wspierających m.in. życiowych, religijnych, magicznych, inicjacyjnych, seksualnych, społecznych, boskich, bałwochwalczych, płodności, morderczych, śmiertelnych, dewiacyjnych, uzdrawiających oraz mesjanistycznych i nie tylko ich, min na trzeźwo, przytomnie, odpowiednio w hipnozach w narkotyczny alkoholowej nieprzytomności, w nawaleniu, w transach, oraz jedząc, pijąc, wydalając, trawiąc, myśląc, nie myśląc, mówiąc, patrząc, nie patrząc oraz powodowania że inni tego doświadczają, oraz naszego doświadczania wszelkich tego skutków.
4. Naszego m.in. życia i spotykania, oglądania, podziwiania, tworzenia i nie tylko m.in. rozmaitych wszelkiego rodzaju, zakresu, rangi, poziomu, znaczenia,[odpowiednio płci] łącznie z ich odpowiednikami m.in. rytuałów, ceremonii,obyczajów, umów, ceremonii, zwyczajów, obrządków a w tym tych destrukcyjnych i wspierających m.in. życiowych, religijnych, magicznych, inicjacyjnych, seksualnych, społecznych, boskich, bałwochwalczych, płodności, morderczych, śmiertelnych, dewiacyjnych, uzdrawiających oraz mesjanistycznych i nie tylko ich, min, w ubraniu, nago, w częściowym ubraniu, na stojąco, na leżąco, na siedząco, chodząc, biegnąc, pływając, latając, jeżdżąc, poza pomieszczeniami, w pomieszczeniach, w grotach oraz powodowania że inni tego doświadczają, oraz naszego doświadczania wszelkich tego skutków.
5. Naszego m.in. życia i spotykania, oglądania, podziwiania, tworzenia i nie tylko m.in. rozmaitych wszelkiego rodzaju, zakresu, rangi, poziomu, znaczenia,[odpowiednio płci] łącznie z ich odpowiednikami m.in. rytuałów, ceremonii,obyczajów, umów, ceremonii, zwyczajów, obrządków a w tym tych destrukcyjnych i wspierających m.in. życiowych, religijnych, magicznych, inicjacyjnych, seksualnych, społecznych, boskich, bałwochwalczych, płodności, morderczych, śmiertelnych, dewiacyjnych, uzdrawiających oraz mesjanistycznych i nie tylko ich, min, samodzielnie, samotnie, w towarzystwie m.in. innych LDIBT, ZK oraz powodowania że inni tego doświadczają, oraz naszego doświadczania wszelkich tego skutków.
6. Naszego m.in. używania(-nie), wykorzystywania(-nie), chronienia(-nie), niszczenia(-nie), zabijania(-nie), ranienia(-nie), spalania, grzebania, gardzenia, niszczenia, zabijania, zwalczania i nie tylko dla, przez wszelkich… m.in. rytuałów, ceremonii,obyczajów, umów, ceremonii, zwyczajów, obrządków a w tym tych destrukcyjnych i wspierających m.in. życiowych, religijnych, magicznych, inicjacyjnych, seksualnych, społecznych, boskich, bałwochwalczych, płodności, morderczych, śmiertelnych, dewiacyjnych, uzdrawiających oraz mesjanistycznych i nie tylko ich, oraz powodowania że inni tego doświadczają, oraz naszego doświadczania wszelkich tego skutków.
26. Naszego min. modlenia się, medytowania, pilnowania, chronienia, ukrywania siebie i innych, bycia ukrywanymi, pilnowanymi, chronionymi min. przez Stwórcę, przez rodzinę, krewnych, znajomych, nieznajomych, przez samych siebie w związku z rozmaitymi wszelkiego rodzaju, zakresu, rangi, poziomu, znaczenia,[odpowiednio płci] łącznie z ich odpowiednikami m.in. rytuałami, ceremoniami, zwyczajami, obrządkami a w tym tych destrukcyjnymi i wspierającymi m.in. życiowymi, religijnymi, magicznymi, inicjacyjnymi, seksualnymi, boskimi, bałwochwalczymi, płodności, morderczymi, uzdrawiającymi oraz mesjanistycznymi i nie tylko takimi oraz powodowania że inni tego doświadczają, oraz naszego doświadczania wszelkich tego skutków.
32. Naszego min. mówienia, słuchania, pisania, opowiadania, rozpowszechniania, czytania, filmowania, utrwalania, potępiania, zachwalania, słuchania min. opowieści, reportaży, wiedzy, poglądów w związku z rozmaitymi wszelkiego rodzaju, zakresu, rangi, poziomu, znaczenia,[odpowiednio płci] łącznie z ich odpowiednikami m.in. rytuałami, ceremoniami, zwyczajami, obrządkami a w tym tych destrukcyjnymi i wspierającymi m.in. życiowymi, religijnymi, magicznymi, inicjacyjnymi, seksualnymi, boskimi, bałwochwalczymi, płodności, morderczymi, uzdrawiającymi oraz mesjanistycznymi i nie tylko takimi oraz powodowania że inni tego doświadczają, oraz naszego doświadczania wszelkich tego skutków.

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań.
Art 800 intencji do oczyszczenia Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link

Słowo (—nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np.—bycia bałwochwalcami
dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
—bycia bałwochwalcami, —nie bycia bałwochwalcami
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład
Dusza kobiety jaka stoi w zwiewnych kusych szatach, z kwiatami we włosach. Ma znamię motyla nocy na ramieniu i zaprzecza bycia prostytutką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia prostytutką
pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie prostytutką, —nie bycia prostytutką—ależ skąd nigdy w życiu, to przecież są nie moje wzorce
—To co ja robię jest moją prywatną sprawą a nie prostytucją.[-Mówi lub myśli o sobie dusza].

 
Sławomir Majda - zdjęcie
  Sławomir Majda: